Promovează-ți brandul utilizând Google Ads

Google Ads a ajuns în ultimii ani să reprezinte una dintre cele mai eficiente metode de promovare online, pentru brandurile ce își doresc să își consolideze o prezență în acest mediu. Mai exact, Google Ads reprezintă o soluție de publicitate online prin care companiile reușesc să își promoveze produsele și serviciile prin plasarea unor anunțuri publicitare care să fie afișate în momentul în care un potențial client este în căutarea acestora. Mai exact, prin tastarea unor anumite cuvinte cheie într-un motor de căutare, anunțurile pentru brandul în cauză îi vor apărea printre primele rezultate ale căutării.

Informații de interes despre o promovare Google Ads

În momentul în care optați pentru astfel de servicii de promovare, trebuie să fiți conștienți de toată lista de avantaje pe care le presupune, dar și dacă acestea se potrivesc brandului dumneavoastră în totalitate sau dacă anumite elemente trebuie ajustate pentru a obține cele mai bune rezultate.

Pentru a ne asigura că strategia pe care urmează să o conturăm va avea cele mai bune rezultate, trebuie să ne asigurăm că este realizată întocmai pentru nevoile brandului în situația de față. Astfel că, la WiseVision, realizăm în mod gratuit un audit Google Ads, care să ne ofere tocmai aceste insights de care avem nevoie pentru a demara toate etapele ulterioare. Acesta funcționează ca o analiză amănunțită și bine fundamentată din care să rezulte stadiul actual al brandului, puncte tari și puncte slabe; se analizează campanii de promovare curente, dacă este cazul, sau rezultate ale campaniilor derulate anterior, în așa fel încât să putem concluziona ce a mers și ce nu a mers pentru brand, dar și ce ar putea merge pentru a putea atinge obiectivele pe care ni le propunem. Ceea ce ne conduce la următorul pas, și anume stabilirea unor obiective clare, realiste, care să fie atinse după derularea campaniei de promovare Google Ads. Fie că vă doriți mai mulți vizitatori pe site, sau aveți nevoie de o creștere a vânzărilor, ori orice altă acțiune care să aibă în prim plan brandul dumneavoastră, aceste aspecte trebuie stabilite încă de la început, pentru a ne pute concentra eforturile în construirea unei singure strategii eficiente.

Mai mult decât atât, aveți control total asupra felului în care vor derula mesajele publicitare, de la interval orar, perioada campaniei, zonă geografică, categorii de public, etc. și în funcție de aceste aspecte se va genera și bugetul final, fără a mai exista riscul de a plăti pentru conținut ce ar putea fi ignorat sau care le întrerupe desfășurarea activităților zilnice. Acești parametri se stabilesc tocmai după realizarea auditului, în așa fel încât să fie în conformitate cu nevoile stabilite în acea etapă și astfel să conducă la atingerea obiectivelor.

Leave a Comment